W przypadku stacjonarnych biznesów, szczególnie kawiarni czy restauracji, bardzo istotny jest sposób reklamy na zewnątrz budynku. Chodzi o to, by ludzie, którzy przechodzą nieopodal, zachęceni tym, co widzą wokół naszej firmy, zechcieli tam wstąpić i skorzystać z naszych usług lub produktów. Potykacze reklamowe są bardzo charakterystycznym sposobem na reklamę. Są to po prostu sporej wielkości tablice reklamowe, które stoją bezpośrednio na chodniku i zachęcają do skorzystania z usług. Na potykaczu możemy napisać na przykład, jakie aktualnie promocje u nas obowiązują i zachęcić do spróbowania nowego produktu, na przykład nowego drinka w restauracji. Możemy również opisać aktualne ceny najpopularniejszych produktów w naszym sklepie, by tym samym przechodnie z daleka widzieli, co mogą u nas dostać i wstąpili do sklepu, by to kupić teraz, póki trwa promocja. Takie potykacze najczęściej wykorzystuje się w restauracjach, ale również w przypadku instytucji finansowych, salonów piękności i innych.
Ostatnio dodane:
Najciekawsze festiwale graffiti z perspektywy widza
Wpisując na mapę kultury ulicznej, festiwale graffiti odgrywają kluczową rolę. Ta unikalna forma sztuki zmienia miasta w galerie na świeżym powietrzu. Sprawdź najciekawsze festiwale graffiti z perspektywy widza! #graffiti #festiwale #sztukaUliczna