Bilownice

Małe jest piękne Bilboardy, wielkie tablice reklamowe oraz reklamy emitowane w…

Małe jest piękne

Bilboardy, wielkie tablice reklamowe oraz reklamy emitowane w telewizji i w radiu- można by pomyśleć, że są to najbardziej skuteczne narzędzia reklamowe i nie warto stosować niczego drobniejszego. Jednak, choć niewątpliwie są one istotnym elementem współczesnego marketingu, stosuje on również cały szereg mniej zauważalnych środków przekazu.
Przykładem takiego sposobu reklamy są wszelkie nalepki przyklejane często w miejscach, które mijamy i na które patrzymy wiele razy w ciągu dnia- ścianę bloku, balustradę przy jezdni. Tak samo stosowane w sklepach bilownice (te małe podstawki do kładzenia pieniędzy przy kasie). Widzimy je codziennie tak często, że przestajemy je zauważać- a one przekazują nam wtedy niepostrzeżenie treści reklamowe.
Wszystkie te reklamy nie świecą, nie emitują dźwięku i przez to nie są przez nas tak świadomie zauważane, ale może jest to właśnie ich zaletą? W końcu twórcy reklam próbują niepostrzeżenie wpłynąć na naszą świadomość, a co może być do tego lepsze niż nieświadomie rejestrowane obrazy?

Related Post

top